Opće informacije | ||
Nositelj predmeta | Karmen Knežević, viši predavač | |
Naziv predmeta | Njemački jezik 4 | |
Studijski program | Preddiplomski studij Fizika | |
Status predmeta | Izborni predmet | |
Godina | 2 | |
Bodovna vrijednost i način izvođenja nastave | ECTS koeficijent opterećenja studenata | 2 |
Broj sati (P+V+S) | 0+0+2 |
OPIS PREDMETA | |||||||||||
Ciljevi predmeta | |||||||||||
Studenti će ovladati stručnim vokabularom iz područja nastavnih cjelina te gramatičkim pojmovima koje će aktivno i pasivno koristiti u savladavanju literature te komunikaciji. | |||||||||||
Uvjeti za upis predmeta | |||||||||||
Položen Njemački jezik 3 | |||||||||||
Očekivani ishodi učenja za predmet | |||||||||||
Nakon uspješno završenog kolegija student će moći: koristiti se jezičnim znanjima i vještinama (razumijevanja, slušanja, govora i pisanja); koristiti sposobnost razmišljanja, izvođenja zaključaka i prezentiranja osobnog mišljenja na njemačkom kao stranom jeziku; koristiti strukovnu terminologiju u govoru i pismu (komunikacijske vještine); razumjeti verbalna izlaganja i stručne dijaloge na njemačkom jeziku; koristiti se osnovom njemačke gramatike i sintakse u struci; koristiti rječnike, glosare i on-line pomagala; samostalno pratiti stručnu literaturu na engleskom jeziku | |||||||||||
Sadržaj predmeta | |||||||||||
Kolegij Njemački jezik 2 podijeljen je na 4 nastavne cjelina ( Teleportation, Optik,Physik des Atomkerns, Wie alt ist das Universum) koje predstavljaju tematski okvir unutar kojeg se obrađuju dodatni, uz osnovnu temu povezani sadržaji, s ciljem proširenja stručnog (i općeg) vokabulara, te ponavljanja i uvježbavanja osnovnih gramatičkih konstrukcija. | |||||||||||
Vrste izvođenja nastave | Nastava za ovaj predmet predviđena je obliku seminara koji su obvezni za sve studente. U nastavi se koriste audiovizuelna nastavna pomagala ( gotovi kompjuterski programi uz korištenje LCD-projektora). Studenti povremeno dobivaju domaće zadaće, koje utječu na konačnu ocjenu iz predmeta. | ||||||||||
Komentari | |||||||||||
Obveze studenata | |||||||||||
Prisustvovanje nastavi 70% od ukupnog broja sati,pisanje domaćih uradaka , aktivno pračenje nastave. | |||||||||||
Praćenje1 rada studenata | |||||||||||
Pohađanje nastave | 0,25 | Aktivnost u nastavi | Seminarski rad | 0,25 | Eksperimentalni rad | ||||||
Pismeni ispit | 1,25 | Usmeni ispit | Esej | Istraživanje | |||||||
Projekt | Kontinuirana provjera znanja | 0,25 | Referat | Praktični rad | |||||||
Portfolio | |||||||||||
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu | |||||||||||
Za provjeru znanja stručnog vokabulara i gramatike, te vještine prevođenja i pismenog izražavanja predviđena su 2 kolokvija, a studenti koji su pristupili na oba kolokvija i ostvarili minimum 35 od 70 bodova oslobađaju se obveze polaganja ispita. Domaće zadaće (prijevodi, gramatički zadatci…) su bitni dio kolegija. Pismeni ispit Pismenom ispitu pristupaju svi studenti koji nisu ostvarili dovoljan broj bodova na kolokvijima ili oni koji žele ostvariti veću ocjenu od one koju su zaradili poganjem kolokvija. Student je uspješno položio pismeni dio ispita ako na pismenom ispitu riješi minimalno 50% zadataka. Usmeni ispit Usmeni ispit obvezan je samo sa studente koji žele ostvariti ocjenu izvrstan (5) ili vrlo dobar (4). Na usmenom ispitu se provjerava aktivno poznavanje općeg i stručnog vokabulara, izgovor i gramatika. | |||||||||||
Obvezatna literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) | |||||||||||
Interna skripta: Knežević, K., Kraljević.L.: Deutsch in der Physik 1 (interna skripta) www.fizika.unios.hr | |||||||||||
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa) | |||||||||||
Hoche, D., Küblbeck, J., Meyer, L., Reichwald, R., Schmidt, G., Schwarz, O.,Spitz, Ch. (2011). Duden: Bassiswissen Schule, Physik, Berlin, Duden Schulbuchverlag. Bronstein, I., Semendjajev, K., Musoil, G., Mühlig, H., (2010). Taschenbuch der Mathematik, Berlin,Harri Deutsch. http://www.leifiphysik.de/ | |||||||||||
Broj primjeraka obvezatne literature u odnosu na broj studenata koji trenutačno pohađaju nastavu na predmetu | |||||||||||
Naslov | Broj primjeraka | Broj studenata | |||||||||
Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija | |||||||||||
Putem ankete (anonimna jedinstvena studentska anketa) nakon održane nastave. Anketa će tako poslužit u identifikaciji slabih dijelova u strukturi i izvedbi kolegija. Statistički pokazatelji o prolaznosti predmeta. |