NJEMAČKI JEZIK 3

Opće informacije 
Nositelj predmeta  Karmen Knežević, viši predavač 
Naziv predmeta  Njemački jezik 3 
Studijski program  Preddiplomski studij Fizika  
Status predmeta  Izborni predmet  
Godina  
Bodovna vrijednost i način izvođenja nastave  ECTS koeficijent opterećenja studenata  
Broj sati (P+V+S)  0+0+2  
OPIS PREDMETA     
Ciljevi predmeta  
Studenti će ovladati stručnim vokabularom iz područja nastavnih cjelina te gramatičkim pojmovima koje će aktivno i pasivno koristiti u savladavanju literature te komunikaciji. 
Uvjeti za upis predmeta  
Položen Njemački jezik 2 
Očekivani ishodi učenja za predmet  
Nakon uspješno završenog kolegija student će moći:  koristiti se  jezičnim znanjima i vještinama (razumijevanja, slušanja, govora i pisanja);  koristiti sposobnost razmišljanja, izvođenja zaključaka i prezentiranja osobnog mišljenja na njemačkom kao stranom jeziku;  koristiti  strukovnu terminologiju u govoru i pismu (komunikacijske vještine);  razumjeti verbalna izlaganja i stručne dijaloge na njemačkom jeziku;  koristiti se osnovom njemačke gramatike i sintakse u struci;  koristiti rječnike, glosare i on-line pomagala;  samostalno pratiti stručnu literaturu na njemačkom jeziku   
Sadržaj predmeta  
Kolegij Njemački jezik 3 podijeljen je na 4 nastavne cjelina (Galileo Galilei,Sir Isaac Newton, Nikola Tesla, Albert Einstein),  koje predstavljaju tematski okvir unutar kojeg se obrađuju  dodatni, uz  osnovnu  temu povezani sadržaji, s ciljem proširenja  stručnog  (i općeg)  vokabulara, te obrade ,ponavljanja i uvježbavanja gramatičkih  konstrukcija (Der Passivsatz, Der Modalsatz). 
Vrste izvođenja nastave  Nastava za ovaj predmet predviđena je obliku seminara koji su obvezni za sve studente. U nastavi se koriste audiovizuelna nastavna pomagala ( gotovi kompjuterski programi uz korištenje LCD-projektora). Studenti povremeno dobivaju domaće zadaće, koje utječu na konačnu ocjenu iz predmeta.  
Komentari    
Obveze studenata  
Prisustvovanje nastavi 70% od ukupnog broja sati,pisanje domaćih uradaka , aktivno pračenje nastave. 
Praćenje1rada studenata  
Pohađanje nastave  0,25  Aktivnost u nastavi    Seminarski rad    0,25   Eksperimentalni rad    
Pismeni ispit   1,25    Usmeni ispit    Esej       Istraživanje       
Projekt       Kontinuirana provjera znanja  0,25  Referat       Praktični rad       
Portfolio                            
Ocjenjivanje i vrednovanje rada studenata tijekom nastave i na završnom ispitu  
Za provjeru znanja stručnog vokabulara i gramatike, te vještine prevođenja i pismenog izražavanja predviđena su 2kolokvija, a studenti koji su pristupili na oba kolokvija i ostvarili minimum 35 od 70 bodova oslobađaju se obveze polaganja ispita.  Domaće zadaće (prijevodi, gramatički zadatci…) su bitni dio kolegija.  Pismeni ispit 
Pismenom ispitu pristupaju svi studenti koji nisu ostvarili dovoljan broj bodova na kolokvijima ili oni koji žele ostvariti veću ocjenu od one koju su zaradili poganjem kolokvija. Student je uspješno položio pismeni dio ispita ako na pismenom ispitu riješi minimalno 50% zadataka.  Usmeni ispit 
Usmeni ispit obvezan je samo sa studente koji žele ostvariti ocjenu izvrstan (5) ili vrlo dobar (4). Na usmenom ispitu se provjerava aktivno poznavanje općeg i stručnog vokabulara, izgovor i gramatika.   
Obvezatna literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa)  
Interna skripta: Knežević, K., Kraljević.L.: Deutsch in der Physik 1 (interna skripta) www.fizika.unios.hr 
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa)  
Hoche, D., Küblbeck, J., Meyer, L., Reichwald, R., Schmidt, G., Schwarz, O.,Spitz, Ch. (2011). Duden: Bassiswissen Schule, Physik, Berlin, Duden Schulbuchverlag.  Bronstein, I., Semendjajev, K., Musoil, G., Mühlig, H., (2010). Taschenbuch der Mathematik, Berlin,Harri Deutsch.  http://www.leifiphysik.de/   
Brojprimjeraka obvezatne literature u odnosu na broj studenata koji trenutačno pohađaju nastavu na predmetu  
Naslov  Broj primjeraka  Broj studenata  
Načinipraćenja kvalitetekoji osiguravaju stjecanje izlaznih znanja, vještina i kompetencija  
Putem ankete (anonimna jedinstvena studentska anketa) nakon održane nastave. Anketa će tako poslužit u identifikaciji slabih dijelova u strukturi i izvedbi kolegija.   Statistički pokazatelji o prolaznosti predmeta.